پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226736
ستاد مبارزه با فساد براي مبارزه با فساد صندوق فرهنگيان فعال شود
تاریخ انتشار : 1395/07/30 18:02:35
نمایش : 967
فروزنده تاکيد کرد: وزيري که کنار رفته بايد خودش هم پيگير اين موضوع باشد و پاسخ بدهد و از سوي ديگر قوه قضاييه و ستاد مبارزه با فساد که آقاي جهانگيري همواره از آن صحبت مي‌کند امروز بايد وارد عمل شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، لطف‌الله فروزنده سخنگوي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس، با اشاره به تغييرات در کابينه روحاني و برکناري سه وزير اظهار داشت: واقعيت اين است که کليت دولت کارآمدي لازم را ندارد و نتوانسته است وعده‌هاي خود را محقق کند و از سوي ديگر توقع مردم بهبود وضعيت اقتصادي و صنعتي کشور است. 

فروزنده با اشاره به عملکرد وزارت ارشاد و فاصله گرفتن از برخي ارزش‌ها ادامه داد: سوال ما اين است که کجاي تغيير سه وزير تدبير و عقلانيت است و اين در حالي است که اين افراد دولت قبل را براي اين مسائل زير سوال مي‌بردند در حالي که امروز سه وزارتخانه با سرپرست اداره مي‌شود. 

*نفوذ جريان دوم خردادي و اهداف انتخاباتي علت تغيير سه وزير

سخنگوي جمعيت ايثارگران با اشاره به دلايل تغيير سه وزير تصريح کرد: عدم کارآمدي، نفوذ جريان دوم خردادي و اهداف انتخاباتي از دلايل اين تغيير است و مهم‌ترين اين دلايل نيز عدم اجراي وعده‌هاست. 

وي با اشاره به دلايل تغيير وزير آموزش و پرورش به موضوع فساد در صندوق ذخيره فرهنگيان پرداخت و افزود: فساد صندوق فرهنگيان مطرح است و اين يکي از دلايل استيضاح بود که مي‌تواند يکي از دلايل عزل آقاي فاني هم باشد، بنابراين نمايندگان بايد درباره اين مسئله شفاف‌سازي کنند. 

*ستاد مبارزه با فساد به رياست جهانگيري براي مبارزه با فساد صندوق فرهنگيان فعال شود

فروزنده تاکيد کرد: وزيري که کنار رفته بايد خودش هم پيگير اين موضوع باشد و پاسخ بدهد و از سوي ديگر قوه قضاييه و ستاد مبارزه با فساد که آقاي جهانگيري همواره از آن صحبت مي‌کند امروز بايد وارد عمل شود.

وي در پايان يادآور شد: دولت به خاطر حفظ اعتبار خود بايد دستور شفاف‌سازي درباره فساد اين صندوق را بدهد و با عوامل اين فساد برخورد کند چراکه کناره‌گيري کفايت نمي‌کند. 

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html